همشهری آنلاین: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در هفته گذشته ۱۲ نفر از معاندین نظام و فریب خوردگان به صورت خود معرف امان‌نامه گرفتند.

به گزارش ایسنا، علی اوسط هاشمی در نشست با مدیران رسانه های استان اظهار کرد: آغوش رأفت ‌اسلامی نظام بر روی ‌نادمان باز است‌.
 
وی اضافه‌کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از موضع اقتدار و قدرت به همه فریب خوردگان و اغفال شدگان اعلام می‌کند، آغوش این نظام مقدس اسلامی برای پذیرش توابین باز است، لذا دستگاههای امنیتی و انتظامی استان در چارچوب حدود الهی و قوانین موضوعه آماده‌اند تا تقاضای نادمین و توابین را در دستور کار خود قرار داده با متقاضیان به بازگشت به آغوش ملت با رأفت اسلامی برخورد کنند.
 
هاشمی تصریح کرد: فرصت توبه برای محاربان تا قبل از دستگیری است، زیرا پس از گرفتار شدن آنها هیچگونه راهی برای پذیرش توبه آنها وجود ندارد و حدود الهی بدون هیچگونه چشم پوشی در مورد آنها اجرا خواهد شد.
 
استاندار گفت: امیدوارم عناصر فریب خورده گروهک از فرصت استفاده کرده و تا دیر نشده خود را به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان معرفی و با اخذ امان نامه برای همیشه در سایه مهر نظام جمهوری اسلامی به زندگی روزمره خود پرداخته و جهت عمران و آبادی کشور خود تلاش کنند.
 
وی اضافه کرد: مردم ما اعم از اقوام و طوایف و قشرهای مختلف شیعه و سنی به خوبی می دانند که عاملان خرده شرارتها هدفشان تقویت ناامنی و القا احساس ناامنی است به همین سبب با اقتدار ضمن جلوگیری از این قبیل اقدام‌ها، در اندیشه توسعه و پیشرفت استان دست در دست یکدیگر داده‌اند.
 
استاندار امنیت را یکی از شروط اصلی توسعه دانست و افزود: اگر امنیت در جامعه‌ای نباشد هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به سرمایه‌گذاری در منطقه نخواهد شد و نادانی یک شرور می‌تواند مانع سرمایه‌گذاری شود.
 
وی از مردم خواست از کنار شرارت و فتنه و ناامنی به راحتی عبور نکرده و در جهت تحقق امنیت با مشارکت هم جهت ایجاد سرمایه‌گذاری تلاش کنند.
 
استاندار اظهارکرد: رویکرد ما در برخورد با خرده شرارت‌ها سیاست نرم است، و در این راستا از موضع رحمت و رأفت نظام برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 262043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha